Sanningar om mej.

♥ Jag kommer inte sluta på gymnastik förens jag kört trippla, vilket aldrig kommer ske.

♥ Jag älskar lockigt hår helt plötsligt, innan skulle bara ha platt men nope, flätlockigt tack!

♥ Jag har aldrig någonsin brutit ett ben i min kropp.

♥ Jag kanske skulle hetat Linnéa istället för Sanna, men det blev Sanna i alla fall, fick Linnéa som andranamn , men jag vill heta Linnéa för de det är inte så svårt och höra, Sanna kan bli Anna & Sandra ex.

♥ Jag har vissa perioder där jag ska ha just en färg eller ett mönster på kläder. Förra sommaren var det randigt, denna sommaren som var skulle det vara leopard och nu vill jag ha gulliga kläder.


Sista inlägget idag.

godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0