slööööödag om något!



- detta nyår glömmer jag verkligen inte i första taget kan jag lova!

Dagen har varit den slappaste på länge. Jag, Frida, Fia och Emma vaknade vid halv ett, låg och slöade lite och sen gick vi upp och åt frukost, sen slängde vi oss alla på Sofias luftmadrass och i soffan och tog datorn och kollade runt lite, där låg vi i ungefär en till två timmar, mysmys, sen stack alla hem vid tre ungefär, och sedan dess har jag inte gjort ett skvatt. Jo  jag har provar på kinect för första gången hos min bror, ett dansspel, fyfasen vad roligt det va! GE MIG PAPPA :D

Ska inte göra så mycket mer idag, sitta här och slöa ett  tag till.

puss!

Wildstylez – The World Is Yours
Blutonium Boys – XTC (Blutonium Boy vs. DJ Neo Hardstyle Mix)

- Låtarna som kommer påminna mig om nyår, dom dansade jag och Emma till, eller hoppade och stampade till, HAHA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0