The pictures that I have will never fade away.

Rubriken är från låten: Neverstore – Summer


Hej!


Halkade hem från skolan för en liten stund sen, men fy fansen vad det är halt ute! Men äntligen försvinner snön förhoppningsvis, jag vill ha sommar nu! Nej vänta jag vill fylla år först!

Idag fick vi lappar på vart vi kunde praoa i en vecka, ja vafasen ska jag praoa? Har jag ju inte en aning om.

Har precis ätit lite, sen vid fem är det träning igen, kanon! Har faktiskt inte så mycket träningsvärk, visst de känns ju pyttelite men inte så mycket.

puss!

Kommentarer
Postat av: Isabella (tinkerbella.blogg.se)

Svar: En fjärrutlösare hehe ;D. finns på t.e.x ScandinavianPhoto, och ja, alla fotoaffärer typ:)

2011-01-18 @ 19:49:53
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0