Tjejer har långt hår för att man ska kunna bli kär i dem. // 6 årig kille.


Suddig om något! Liseberg 2009, när jag och Sally åker kanonen.

Godmorgon!

.. eller någonting sånt.
Vaknade faktiskt tidigare idag och jag gick och la mig tidigare igår men, jag kunde ju inte sova.. blö.

Två dagar kvar nu till vi i Älmhult börjar i skolan igen, segt som fasen om man säger på så vis, men jag ska nog klara mig. Har ju bara tre terminer kvar i grundskolan vilket låter väldigt lite om man tänker efter. Och om 33 dagar är jag femton, jag var ju fem precis !? hmm..

Dagen blir bara slapp för min del, får njuta av mina sista dagar på jullovet innan man går tillbaka till det vanliga.

Hittade en sida med vad barn säger om kärlek.. rubriken är en av dem. Ska göra ett inlägg med massa sånna sen.

puss!

Kommentarer
Postat av: A N N A

va med i tävlingen på bloggen !:D

http://waflins.blogg.se/2011/january/tavling-dresscode.html#comment

2011-01-09 @ 12:54:29
URL: http://waflins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0