tränat och nu film!

Pappa skulle lära sig sätta på självutlösaren på kameran. Jag visar hur man gör.
Pappa: JAHAAA, nu fattar jag! *klickar på knappen*
Kameran stängs av och jag och mamma börjar gapskrattar hahahahah!

Känner mig riktigt duktig, sprang nere på någon springsak och sen gjorde jag massa stryrka också, de kunde behövas, mer muskler behövs nog annars bryter jag vart enda ben i kroppen när vi får tumblingen.

Nu ska jag kolla på John Tucker Must Die med mamma och pappa om äckel reklamen tar slut.

Nu börjar de.

puss!

Kommentarer
Postat av: vadfanskajagheta.se - Uppsalas största blogg

Vinnaren från dagens blogg finns uppe! Kika in om det var du som vann ;) Annars får du gärna vara med och tävla igen i den nya tävlingen Länk finns här under:*

http://vadfanskajagheta.se/2011/january/sondag-dagens-blogg-1.html#comment

2011-01-09 @ 11:26:55
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0