welcome 2011!


- nytt år, nya framsteg, nya misstag!


Jag tror faktiskt detta året kommer bli ett toppen år, det känns så. Jag mår alldeles perfekt just nu i alla fall. Och jag har ju nya mål inom gymnastiken. Till sommaren ska jag ställa dubbla och till jul ska jag ställa två skruvar, de låter fint tycker jag. Och jag kanske ska ha som mål att göra handvolt med en och en halv skruv och sätta rondat flickis helskruv igen, men de får vi se då.

Mitt nyår var så sjukt bra alltså, helt perfekt! Tack vare världens bästa tjejer så blev det så bra som det blev. Karaoke revolution, Just dance och en massa dans i övrigt, till hardstyle musik, haha!

Vid halv fyra somnade i alla fall jag och Frida och Emma och Fia låg och skrattade åt sin dåliga natthumor. "Det var en gång en sten, och den var grå....*HAHAHAHAHA*", "Det var en gång en ninjagardinstång som skulle köpa kläder....*HAHAHA*" Ja, och de somnnade jag till haha.

Bilder finns på facebook @ Sanna Kaisson!

Kan bara säga, tack så sjukt mycket tjejer, jag älskar verkligen er! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0