1 mil på crosstrainern och frusit röven av mig i poolen...



Emma
om nu, hellcats!:

vart kollar du på hell cats? laddat ner? varifrån isf? :)

Svar: Jag har fått den av min syster, inte en aning om vart hon hittat den :)



Sprang lite i alla fall, en mil på crosstrainen blev så sabla varm så jag sprang ut och slängde mig i poolen vi satte upp förra veckan, sviiinkallt!
Har precis duschat och ska sitta här resten av kvällen.

Midsommar imorgon och vad ska jag göra? INGENTING!
Mamma och pappa pratade om att åka någonstans, danmark sa dem ett tag, så kom jag med förslaget bara jag kan fota så blir det bra.

Skulle ta ny bild som profilbild till facebook, men det spårade ur och blev såhär:



Kommentarer
Postat av: Linnéa Lindh

Fasen vad du är lik dina systrar här!!!

2011-06-26 @ 22:39:12
URL: http://linnealindh.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0