svar på kommentarer + dopp i sjön

c om sommarjobb 2, klippa gräset!:

ritkigt fina shorts, vart har du köpt dem?:)

svar: jag har fått dem av min syster som köpt dem i USA :)

Johanna om Ny percing :D:

när jag tog hål i naveln för ungefär 1 o en halv månad. när får man byta piercing?
tacksam för svar, din blogg är jättebra osv!! :D

svar: Alla piercare säger olika, till mig sa hon 6 månader. Men jag bytte min redan efter tre månader för den varade inte och den hade läkt så mycket så jag kunde byta :)
Om jag hade väntat 6 månader skulle jag fått byta i Augusti.
Men kollade runt innan jag piercade mig och det är mellan 2-6 månader :)



+ bild från halmstad

Kom precis hem från ett dopp i sjön med Frida och Sofia, faktiskt varmt i vattnet, skönt!
Får se vad jag ska hitta på nu, titta på någon film kanske,

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0