we remember the moments.


Tumblr_llde0fgfj31qhf461o1_400_large

I closed my eyes
and let it fill the room
it’s Moments like these
They fill my memory
you’re there in my mind
but I want you next to me

Ulrik Munther – Moments Ago


Anonym om älskade ziperall!:

är det en äkta one piece? eller va är det för märke å vart har du bställt den? :)

Svar: Om du läser rubriken ser du att det inte är en äkta one piece, det är sveriges version av den, ziperall. Den är billigare och den finns och här! :) 




Yes! Dom kunde laga min hårddisk och den är klar så pappa hämtar den imorgon.
Jag är riktigt sugen på att fota, denna sommaren ska jag fota allt jag kommer på, haha!
Nej men jag skulle vilja fota dimma, men då måste jag ju stiga upp hur tidigt som helst och dra ut till sjön och det är jag för lat för. Men jag ska hitta någonting roligt, kom gärna med förslag!

Imorgon åker jag med mamma till mormor och tjänar lite pengar genom att slipa väggar och lite så. Pengar kan man inte få för mycket av!

gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0