Beställt mintgröna urbanears! :D

Plattan Urbanears Hörlurar MintgrönPlattan Urbanears Hörlurar Mintgrön

Yehman, pappa och jag beställde dom här snyggingarna precis, kärlek på färgen!
Mamma som valde den faktiskt, tänkte att jag skulle ha en färgglad färg till sommaren, och det är bra att jag kan använda den till iphonen, datorn, mp3 + massa annat.

Träningen idag gick helt okej, snart tävling, det kommer gå kanon hoppas jag!
Duschen, dammsuga och så ska jag kolla om jag har någon läxa.

puss!

Rico Bernasconi vs Vaya Con Dios – Nah Neh Nah - screen.mix

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

SV: superkul att du är med i dagens blogg :D <3

2011-03-15 @ 22:01:17
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0