Riktigt fin begravning!



Tack för allt farfar, vi kommer alltid minnas dig som den glada, spralliga och hjälpsamma människan som ville köra flickis på studsmattan vid 80 års ålder. Sov gott världens bästa farfar!

Westlife – You Raise Me Up

Begravningen var riktigt fin och massa tårar rann. Vi ses i framtiden!

Kom hem efter all mat och sånt vid ungefär tre, sen vid kvart i fyra stack jag till träningen med träningsvärk, det gick helt okej, men igår var bättre. Och idag kommer film på mina dubblaskruvar upp på facebook, så titta där!

Nu ska jag in i duschen.

puss!

Kommentarer
Postat av: Erika

sv: haha va? jag ställde ingen fråga? :)

2011-03-01 @ 20:24:41
URL: http://gustafssonerika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0