Så kommer min sommar att bli.. förhoppningsvis!



Förra året sa jag att sommarlovet skulle bli bäst. Men så fel jag hade, bråkade med min bästa vän och ja. Men om man bortser det så var det faktiskt ganska bra.
Men denna sommaren kan jag lova, att denna kommer bli den bästa hittills.
Skolavslutning och dagen efter det förhoppningsvis drar vi till Liseberg, tredje året i rad vi kör det dagen efter skolavslutninen isåfall.

Denna sommaren ska jag spendera mycket med mina vänner och med älsklingen såklart, många mysiga solnedgångar och kvällar ute vid sjön, eller i Halmstad, om vi har stugan kvar då och långa kvällspromenader  bara shorts, linne och en tunn kofta.
Ska tälta med mina vänner någon gång under lovet, åker till Böda i två veckor och träffar Cilla och åker till hällevikslägret en vecka och tränar gymnastik, låter det inte grymt bra?

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0