you're more than gold to me

Du är min klippa

Dig kan jag alltid luta mig mot

 

Du är min stjärna

Du leder mig när jag är vilse

 

Du är min hjälpande hand

Du finns alltid där för mig

 

Du är min sol

Du får mig att le

 

Du är min detektiv

Du ser om nått är fel

 

Du är min vakthund

Du gör mig trygg

 

Du är min andra halva

Du gör mig hel


Nope, det är inte Sanna som skriver, utan Louise!

Vet ni, att jag har världens mesta tur?

Jo, för jag har en sån fin vän som sanna!

Allt det som jag skrev där uppe stämmer, hon är bäst.. nej, bättre än bäst!

Jag skulle göra allt för den här tjejen, för utan henne, är jag inget, det skulle vara ett stort tomt hål i mig utan henne!

Jag älskar dig sanna, du är underbar vännen!

Men nu ska jag ta och hoppa i säng.. skulle bara skriva här, för innan såg jag ju att sanna hade gjort ett inlägg i min blogg utan att jag visste det.. och om jag hade skrivit i hennes på en gång, så hade hon varit berädd på det, och då är det inte lika kul! Så nu övaraskade jag henne istället :)

/ Louise claesson.

 

btw, jag oh sanna är bäst på att laga mat!

oh, kolla in min blogg, klicka bara på mitt namn där uppe! :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0