Svar på frågestunden!

Tränar du gymnatik? isf vilket lag?:)
Har du en egen långmatta hemma ?:ooo

SVAR:
Ja det gör jag, i Älmhultsgymnastikklubb :)
Vi fick precis en tumbling så vi tog hem långmattan för vi använder tumblingmattorna som mattor innan trampetten att springa på också. 


Är du oskuld?

SVAR: Kanske, kanske inte..

1. Hur träffades du & din kille?
2. Vad lyssnar du på för musik?
3. Ska du sommarjobba i sommar? & i så fall, var?


SVAR:
1. För ungefär fyra år sen, fick jag Hugos msn av en kompis och då hade jag även han på lunarstorm, som var inne då. Men första gången vi träffades på riktigt var i Oktober 2010.
2. Jadu, jag lyssnar på lite allt möjligt.. du kan ju höra här:  ' sannakaisson (L)
3. Nej det ska jag inte, jag tänkte att eftersom jag hade inte lust och ha sommarjobb i sommar, så jag tar det nästa år :D


Vad har du för mobil?(:

SVAR: Jag är som typ resten av världens befolkning, jag äger en iphone 3 :)



Vilket är ditt favoritprogram? :)

SVAR:
Oh shit.. jag kollar ju aldrig på tv..  hehe.. 


Hur ser en typisk dag ut?

SVAR:
En typisk dag för mej.. min mobil ringer klockan fem i sju, sen ligger jag och drar mig till ungefär kvart över, klär på mig, sminkar mig, fixar håret, äter frukost, kollar på tv sen cyklar jag till skolan vid kvart i åtta. Är i skolan till senast tjugo över tre, hem, datorn, träning och ja läxor o lite sådär. Mina dagar ser nog aldrig likadana ut..

favorit:
glass?
- lakrits, gräddcola och polka glass! + isglass på sommaren
godis? - lakrits helt klart och sådana sura snören, mums!
klädesplagg? - Min pippitröja och min ägk tröja :D
låt? - Just nu.. Jeremih – Holding On
film? - Bring it on, twilight och de flesta ungdomskärleks filmerna :)
bok? - Syskonkärlek!!

hur många läsare har du?

SVAR:
Mellan 80-100/dag ibland går det över 100.

Vem är din bästa vän?

SVAR: Frida, är min bästa vän, henne kan jag prata med allt om! Men sen har jag super duper bra vänner, som står mig jättenära!


Var tänker du tillbringa din sommar :) ??

SVAR: Jadu, lite överallt. Men jag har lite planer, jag ska till liseberg med de bästa, böda i två veckor, hällevik i en vecka, halmstad några dagar och såklart med älsklingen och mina vänner! :D


Varför ska du inte med till lingvallen ? ;oo världens chans ju ! puss på di gullunge , och jag hoppas jag kan övertala dig att följa med <3
SVAR: Gullunge! Jag vet faktiskt inte.. Men jag tror jag hoppar det denna gången.


Om du skulle få göra precis vad du vill i 24 timmar, vad skulle det vara då?

SVAR:
Jag skulle.. råna en bank, jävlas med allt och alla om jag inte kunde få skit för det, hm en massa galna saker :D


Kommentarer
Postat av: maja

men asso har du en egen långmatta hemma ?:o

som är där alltid?

är din mamma tränare eller ?:D

2011-05-27 @ 19:13:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0