24:an lägret.


Jag och krångliga hopprepskombinationer går inte ihop riktigt.. hej blåmärke.



Tänkte jag skulle berätta om mig helg lite kortfattat.
Idol i Fredags var helt amazing, alla som är med är ju 100 gånger bättre i verkligheten!

I Lördags vid tio satt jag i en gymnastikhall i Grimslöv, där 24:an skulle hålla till.
För varje timme öppnades en ny lucka, med en ny utmaning och övningar, riktigt roligt.
Dock minns jag inte vad vi gjorde mellan tre och sex.. så sjukt trött var jag. I morse visste jag inte om jag var vaken eller om jag sov, helt vimsig. Ska nog aldrig mer dygna. Ingenting för Sanna Kaisson inte.
Men kul hade vi!

Nu ska jag ta och sova en sväng.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0