Konstig kommentar!?

cool om John Tucker Must Die!:

haha, filmen är gammal som gatan och riktigt dålig, har bara 5.5 från imdb.
satsa inte på filmkritiker jobbet!

Svar: Filmen är från 2006, hm, gammal som gatan vet jag inte om man kan kalla den med den är inte ny, och vad svamlar du om i slutet? Kan du ju få kommentera och förklara lite.



Godmorgon!

Vaknade första gången när Robin kom hem och skriker hej vid tio såklart, har han nu börjat med det igen.. När jag somnat om står pappa och farfar och skriker/pratar utanför mitt fönster. Försökte slå dövörat åt och den funkade efter ett tag.

Nu ska jag äta lite sen ska jag duscha och städa och träffa fia.

Puss!

Kommentarer
Postat av: söstra

jag tror han menar att enligt imdb.com (sida som betygsätter serier, filmer mm) har den bara fått så få poäng av 10...han menar att du har dålig smak och skall inte jobba med att betygsätta filmer...kolla imdb.com...bra sida=)kram kram

2010-08-11 @ 23:32:14
Postat av: Teoanja

very intersting site ..congratulation..

2011-06-14 @ 10:20:57
URL: http://teoanja.blogmakale.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0