Ny spegel & byrå..

Karoline om Shopping i skåne.:

Jättefin blogg :D

Kan du inte lägga upp bilden på väskan från h&m :)

Svar:
Tack så mycket :)
Det kommer en bild när jag börjat skolan då kommer den med i dagens outfit eftersom jag ska använda den som skolväska :D



Vaknade vid halv elva och hade en halvtimme på mig och göra mig iordning och äta frukost och så för vid elva skulle jag, mamma, Linda och Johanna till Second Hand och Ikea. Ingen hittade något på  Second Hand med på Ikea fick jag min byrå och min spegel, tack mamma! Och nu håller pappa på att sätta upp speglen till mig, snällt !

Jag är trött och sur för jag orkar inte ha all skit som inte ska vara här på mitt rum längre, det är bara ivägen, och vi kan inte ta ut det för det andra rummet är fullt med saker, som vi ska ta upp på vinden, men när händer det då?

Nu ska jag äta lite.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0