' do you feel my heart beating..

Hanna om idol!:

Lägg upp ett klipp där du sjunger :D

haha, söt kommentar, nej usch nej, tänker inte riskera att skämma ut mig för hela världen.

Kom precis på att jag har en blogg, och att jag inte skrivit idag. Skolan idag gick super fort, speciellt sista lektionen som var engelska. Efter skolan så cyklade jag och Emma ner till byn - euronics, och tog kort till våra id-kort som vi måste skaffa eftersom vi ska till bjöket snart.
Vid fem så tränade jag småbarnen, och idag har dom börjat på sin dans, alltså vilka duktiga små gymnaster vi har, kom kom ihåg hela dansen nästan.

Har hunnit att äta kinamat med mina systrar, mamma och pappa, så sabla gott och så har jag mejlat min spanskaläxa eftersom vi ska göra så hädanefter och så har jag nästan packat allt till konfalägret i helgen. Hela väskan är full men ändå så tycker jag att jag inte har någonting med mig, och jag har inte packat ner allt. haha!

Eftersom jag ska dit hela helgen så kommer jag inte blogga, men när jag kommer hem kommer det komma upp många roliga bilder.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0